Dah lamaaaaa sangat Iman nak skateboard

Dah lamaaaaa sangat Iman nak skateboard. Tapi kami tak belikan..dengan alasan…tengok result exam hujung tahun macam mana..kang belikan skateboard asyik mainnnn je kerjanya..kata Mami. Tau saja lah..anak lelaki..
Semalam Iman bawak balik kertas exam.
Allahu..
Senyum sampai ke telinga Mami. Alhamdulillah.
Semua A..
Mami cakap pada Iman siap dengan intonasi menggembirakan siap bangun..
“Dengan ini Mami isytiharkan…..Mami sendiri akan belikan Iman skateboard!!!!!!”-Mami
Tau apa dia jawab
“Eh..tak payah lah Mami…belikan Iman baju sekolah je nanti nak darjah 3…baju Iman dah singkat..nak masukkan dalam seluar dia asyik terkeluar je..kalau tak cukup..Iman ada duit tabung…”-Iman
Allahu…anak..???..
Tadi pagi Iman Aisya dan Yaya buat hal ..
Semalam kami borak pasal mini zoo di sekolah mereka..tiket masuk Rm5 untuk Petting Zoo dan RM3 untuk haiwan eksotik.
Pagi ni diorang bercangkong bukak tabung..Mami tanya buat apa tu bukak tabung..katanya nak ambik Rm8 untuk masuk Zoo.
Rupanya diorang dah berbincang malam tadi nak pakai duit tabung masing-masing.
Papa cakap tak payah..simpan duit tu..pakai duit Papa..duit tabung untuk masuk universiti nanti..
Sebak pulak Mami pagi-pagi.
Mami tau..niat mereka tak nak menyusahkan kami..
Luhurnya hati anak….
Nampaknya anak5 sedang memerhatikan Papa & Mami..
#OurStory
#OurJourney


Facebook: https://www.facebook.com/sharul.fazlina

332 Replies to “Dah lamaaaaa sangat Iman nak skateboard”

  1. Mim Alif Mim Yaa hahaha sama le dlm kete tu pun mami sy g ambik brg kat Tupperware dia tgu adik dlm kete siap nangis sedu2 sampai tertido le

  2. Sama la ank2 ni…kalo bg duit belanja ,ada bal siap.bgtau lagi..mami.bg singgit je..baki smalam ada lg…..bdk2 tahu kemampuan mak diorg…xde pulak maksa2..alhamdullilah

  3. Bagus bibit..kita parents jgn spoilkn ank2 utk mudah dpt ape2.. Biar dia rasa susahnya nk dpt srial dua..baru dia hargai sesuatu tu..ank2 aku pn alhamdulillah kdg2 jorg siap ckp ibu abi jom mkn kfc abg ngn kakak belanja pki duit kami kumpul? huhu..duit ibu abi kita simpan utk nti baljar ngn nk pegi mekah..nti nk balik umh jiddah nk pki duit?

  4. where can i buy cialis online safely genericcialisonline1.com best place to buy generic cialis
    best place to buy generic cialis genericcialisonline2 buy cialis uk
    buy cialis cheap prices fast delivery genericcialisonline3.com buy cialis pro
    cheap viagra 100 pills for$99 genericviagraonline.us.com is there a new and inexpensive generic viagra type drug
    nevada title and payday loans, inc. las vegas, nv paydayloans03.com utah payday loans
    hard money loans for bad credit badcreditloans03.com

  5. With thanks, Plenty of write ups.
    no prior prescription required pharmacy [url=https://canadianonlinepharmacyhere.com/]mexican pharmacies shipping to usa[/url] buy prescription drugs canada

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *