– Pelik -, So jangan la mudah sangat terasa hati bila orang tanya kita bila nak kawen

– Pelik –
So jangan la mudah sangat terasa hati bila orang tanya kita bila nak kawen. Ada yang emotional sampai terus nak tanya balik “ pakcik bila pulak nak mati? “??‍♂️.
Kesian orang tua tu. Kalau saya elok jawab “ pakcik bila pulak nak ambik saya jadi menantu?”. Kan senang. Tak kecikan hati orang tua. Kita pun lagi syok manatau dapat anak dara dia.
Tapi kalau orang tua tu tengok instagram pic kau upload. Elok jer kau tanya kat orang tua tu “ pakcik bila nak kawen?”
Jarang orang tua layan instagram. Siap stalk awek awek kat insta lagi??.
Gurau gurau je pakcik.???
Morning guys


Facebook: https://www.facebook.com/esz.sabri

14 Replies to “– Pelik -, So jangan la mudah sangat terasa hati bila orang tanya kita bila nak kawen”

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *